Често задавани въпроси
Може да изпращате Вашите въпроси на имейл адрес qa@neaa.government.bg
Главен секретар на НАОА
Административното ръководство на звената в администрацията се осъществява от главен секретар, назначен от председателя на агенцията.
Главният секретар:
- разпределя, координира и контролира текущите и дългосрочните задачи между отделните звена на общата и специализираната администрация в агенцията;
- контролира спазването на сроковете за изпълнение на задачите, произтичащи от закони, от актове на Министерския съвет, от решения на акредитационния съвет и/или разпоредени от председателя на агенцията;
- организира дейността по публикуването на актовете на агенцията;
- осъществява оперативните връзки с ръководствата на институциите от системата на висшето образование и с други административни структури;
- подготвя заседанията на акредитационния съвет и участва в тях с право на съвещателен глас;
- съгласува актовете за възникване, изменяне и прекратяване на служебните и трудовите правоотношения;
- информира своевременно председателя и членовете на акредитационния съвет относно настъпилите промени в нормативната уредба за процедурите за акредитация и оценяване на проекти;
- следи за спазването на нормативните актове и за изпълнението на законните разпореждания на председателя на агенцията;
- отговаря за управлението на държавната собственост, предоставена на агенцията;
- организира разработването, въвеждането и функционирането на вътрешната система за осигуряване качеството на дейностите на агенцията;
- утвърждава длъжностните характеристики на служителите.